Inte så mkt att skriva om

Ja, här händer det väl inte så mkt.... Lola kom igårkväll och ska stanna en vecka så nu har vi tre hundar i huset.
PT går bra, har en apointment idag men känner mig tyvärr lite småseg.
Så vi får se hur det går, men jag brukar bli taggad när jag kommer dit. Var i gymmet igårkväll och körde. Shit va jag svettades!! Men det kändes bra! Så det blir nog toppen idag också!

Vädret idag är lite blandat, ena timmen soligt och fint, andra mulet... Så ska passa på att ligga ute medans det är soligt och fint.
För ett år sedan låg jag ju på en strand i Kroatien och hade det gött. Kan ju inte vara sämre i år inte!


Stranden i kroatien!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0