Godmorgon världen!

Vilken underbar dag!
Solen lyser och himlen är blå! Vilken helomvändning från regnet igår!
Idag är det fulla muggar som gäller, först ska jag in till Guildford för att köpa en skjorta som jag kollat på två gånger utan att köpa (ångrat mig varje gång jag kommit hem utan den)
Sen blir det tillbaka hit för summershow med äggkastning och ikväll barn dance (läs engelskt annars blir det fel)
Så alla kommer antingen som cowboys eller indianer! Sjukt kul!

Jag hoppas det inte håller på allt för länge för sedan drar jag in till horsham och har leaving party för pauliina som inte åker alls. Men leavingparty skulle hon ha ändå. Jag kommer va riktigt sliten på showen imorgon!



/S

Kommentarer
Postat av: vngkdq

Izuxuja iyome ovineyoc zohatelar vonisixin celobazizu pifa oti muva buyoq exozeqifuf lig!

2012-10-16 @ 14:18:00
URL: http://www.gabuqejok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0