Vemdalen

Nu är familjen på väg. Pappa, pojkarna och alla andra!
Hur underbart hade det inte varit att sitta i bilen tillsammans med dom, se fram emot att åka nerför backarna på ett par slalomskidor på dagarna och på kvällarna njuta av sällskapet!
Jag ska ta fram bilderna från förra vemdalen som jag har skrivit ut och sätta upp. Så jag kan drömma mig bort.



Men jag har det inte så pjåkigt heller. imorgon ska jag få följa med ut på hunting och idag skiner solen!
Ska ta mig ut på en promenad hade jag tänkt. Ska bara fixa musiken till ipod först så jag har något att lyssna på!
Fattar mig inte riktigt på itunes än. Det är för svårt för en blondin som mig.

Senare blir det kasnke att fara hem till hanna för lite sound of music. Igår såg vi lite av mary poppins. Den e så bra! på ett konstigt sätt. Tror den är bra bara för man vuxit upp och älskat den när man var yngre!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0