In Bury

Nu sitter jag på muffinbreak och käkat lite frukost, en kycklingmacka och en kopp varm choklad!
Mums!
Nu ska jag snart gå ut i kylan och köpa lite småsaker innan jag far tillbaka hem för att göra läxa.
Först och främst är det vodaphone jag ska besöka!

Känner mig väldigt trött, huvudet bultar lite men det är nog för att jag är förkyld! Träningsvärk har jag i ryggen också efter att jag skottade ridbanan igår.
Men jag har en bra dag, känner mig lättad och glad och det känns som om allt faller på plats just idag!
 

I svea i jul fick man ha mysmössan på sig för att inte frysa om öronen.
Synd att det är för kallt för den här!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

tog du med dig den goa mössan till england? kan väl vara bra att ha varmt om öronen när du är sjuk:-/

mamsen

2011-01-11 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0