9 Januari

Söndag äntligen!

Igår efter jag barnvaktat så for jag till newmarket för att träffa upp Hanna och Liz på waggon! Satt där några timmar och bara pratade innan jag for hem igen vid halv ett. Stupade isäng och vaknade nu vid 10! Väldigt skönt :)

Idag verkar det vara fint väder ute, solen skiner! Hade velat fara in till Bury men vill inte riktigt fråga om jag får låna bilen igen. Tycker det är lite dåligt att det inte går några bussar på söndagarna när jag är ledig.
Till sommaren ska jag börja cykla dit hade jag tänkt. Emma sa att dom hade en cykel och den ska jag banne mig använda isf. Det tar lite mer än en timme att gå så cykla går nog på nolltid!
Varför jag inte riktigt vill gå är för att vägarna är små och kringelkrokiga. Folk kör som galningar och det finns ingenstans att gå förutom på vägen. ingenstans att ta vägen heller eftersom kanten är så hög på sidorna också. Blire möte är det trångt!
Inte så mycket bättre på cykeln kanske men det går ju betydligt fortare ;)

Idag blir det definitivt en promenad. Sen vet jag inte! Känner lite för att va själv idag.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0