8 Januari

Lördag idag och Emma är på hunting hela dagen vilket innebär att jag tar hand om pojkar, djur o hus idag. Mkt att hålla koll på. Dock har jag paus nu till halv fyra igen men funderar på att börja redan nu för att få allt gjort så tidigt som möjligt och inte behöva tänka på det sedan. Pojkarna och Christopher är ju ändå inne i bury och gör något vilket innebär att jag är själv. Kan ju vara skönt att få undan så mycket som möjligt då!

Jobbar till klockan 18 ikväll här sen är jag barnvakt på ett annat ställe från 18.30 så det blir inte mycket tid till annat ikväll. Kasnke blir det att möta upp efter jag jobbat klart ikväll om någon går ut. Annars blir det bara att lägga sig i sängen och njuta av sovmorgonen imorgon!

Vaknade till att det spöregnade klockan 6 imorse, ville verkligen inte ut och jobba då men som tur var hade det lugnat ner sig lite tills 7 då jag började så då var det mer regn/blåst.
Men nu har till och med solen tittat fram och då ska man väl ta vara på det!
Toodles

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0