5 Januari

Igår var jag ledig och fick då följa med Emma, Christophers mamma och pojkarna på teater!
Vi såg Mother Goose.
Den var bra! Teaternissarna kunde både sjunga och dansa och själva historian var helt okej också!
Dom fick med publiken mycket också så det var kul! :)
Jag ska definitivt fara på fler föreställningar på teater royal här i bury!

Igårkväll gjorde jag inte så mycket mer 'n att äta, se på tre HIMYM avsnitt och låg och sov vid 21.
Inte så intressant kanske.

Idag däremot. Blir det andra bullar!
Har jobbat sen sju imorse och slutade vid 13. Därför jobbar jag inte mer idag!
Istället tar jag mitt pick och pack och drar mig in till bury! Vet inte vad jag ska göra förutom sätta in pengar men jag känner en otrolig lust till att bara fara härifrån huset, komma ut lite!
Kanske boka klipptid? Slinga håret lite så den fula utväxten försvinner.
Vi får se, jag ska nog få tiden att gå!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0