23 Januari

Söndag!!
Vaknade imorse tidigt av att pojkarna var och sprang i mitt rum. Fick tillslut ut dom och slumrade till ett tag! Det var skönt att slippa måsta gå upp! :)
Istället läste jag en skvallertidning tills jag blev hungrig.

Nu har jag käkat mina branflakes, ad ska jag hitta på nu? Det regnar ute så det känns inte så kul att ta en promenad än. Jag funderar på att sortera mina kläder. Har ju för mycket att jag inte kommer få med mig allting i resväskorna så sortera ut de jag inte använder och ge bort det. Det borde ju finnas typ som vårat myrorna eller liknande. Jag har kläder som jag haft i fleeeera år. Kan ju va kul att byta ut dom också!

 Tex några av mina randiga plagg...

/S

Kommentarer
Postat av: S

Randiga Sandra :D Allt bra med dig gums? Kramar

2011-01-24 @ 22:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0