18 januari

Solen lyser!
Himlen är blå!
Endast vattenpölarna och översvämmningarna som visar hur mycket det regnat de senaste dagarna!

Kunde inte riktigt sova inatt (igen) dels för att min hals gjorde ondare än vanligt, mycket att tänka på och så spöregnade det. Jag skojar inte, vaknade flera gånger under natten av att det regnade så mycket. Det kan verkligen vräka ner vatten! Det är mysigt visst, när man vet att man inte ska behöva gå ut i det ;)
Men gasnka coolt. SEn slutade det att regna när jag skulle börja jobba så jag var glad! :)
Skulle egentligen bara jobba mellan 07 och 10 idag men det blir några timmar på eftermiddagen också, men jag klagar inte. Får extra pengar för det, och det behövs!

Hade tänkt gå och lägga mig några timmar idag, men först ska jag skicka iväg några mail och en dusch hade varit skönt. Om det finns varmvatten! Sen borde jag sortera mina kläder. Ska välja ut några som jag inte riktigt använder eller har haft länge och skicka iväg dom någonstans. IInte slänga men nått röda korset eller nånting borde dom ju ha här i Bury!

Det är mina planer idag, lika tråkigt som alla andra dagar!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0