17 Januari

Så var det måndag igen.
Igår var jag på Waggon med maria och ed. Det var skönt att bara få komma ut från huset lite och andas. Snacka och få lite andra intressanta åsikter hur jag ska göra! Ärligt talat vill jag helst komma mig iväg ganska snart!
Men eftersom jag började sju imorse så blev det en ganska tidig kväll. Var hemma vid elva igen.

Vaknade sen vid 5 för att jag drömde en hemsk mardröm. Det är inte så ofta det händer längre!
Den är lite småkonstig att förklara också, inge blod eller något utan det var bara läskigt. Sen var det så svårt att somna om så jag låg vaken till klockan ringde stiga-upp-dax.

Har så svårt att tänka att över halva januari har gått! Vars tog dagarna vägen?

/S

Kommentarer
Postat av: Boobie

Jag står bakom dig Sandra i alla beslut du gör. Jag har lärt mig så mycket av dig, du kan inte förstå. Jag ser upp till dig. Det ska du också göra!

Babe, jag vet att du fattar rätt beslut, vad det här än må gälla. Jag finns här <3



En upplevelse är aldrig bortkastad.

2011-01-17 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0