15 Januari

Ja, vad ska man säga.
Har fått en massa att fundera på men det känns så skönt med så många som förstår och backar upp mig. Det behövs.
Samtalet känns mindre och mindre skrämmande för det är något jag måste göra.
Ska ta och ringa swedecare imorgon! Det ser jag verklgien inte fram emot.

Nä, nu ska jag ta och göra klart det sista i min flat. Nästan alla mina grejer är nerpackade. För då kan jag inte stöka till dom iaf! Dock måste jag köpa en till resväska, får inte plats med alla mina saker i de två jag har. Eller får jag ge upp lite kläder. Det går ju också :)

Ska också ut och ge djuren en sista look innan jag går isäng. Imorn ska jag upp relativt tidigt  för att hinna med allting! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0