14 Januari

Idag är jag ledsen, jätteledsen. Förvirrad. hemlängtan.

Jag har fått veta en massa som får hela den här tiden att kännas bortkastad och falsk.
Visst känns det fel att bara byta men jag vet att jag inte trivs. Jag vet inte att det blir bättre men det är bara nånting man får hoppas på. Om det finns nånting jag lärde mig från mitt destruktiva förhållande med en kille som slog mig var att inte stanna kvar bara för det är enklast. Jag antar att jag borde ta vara på en av de få bra sakerna som kom ifrån det också.

Jag hade tänkt stanna för det var enklast. Då hade jag inte behövt ta ett jobbigt samtal eller stå upp för mig själv. Det är det jag alltid har gjort, bara skjutit upp eller gett upp tanken, tagit den enkla vägen. 
Jag måste ta tag i saker och inte vara så jäkla rädd. Jag är en fegis. Det vet jag redan. Men det kasnke är dax att ändra på det.
jag känner mig misslyckad och dum, som om jag gör fel. Men jag vill inte kolla tillbaka på den här perioden och ångra mig. En klok själ sa till mig what if - Tänk om.

Tänk om det blir bättre.
Tänk om jag kommer hem och ångrar att jag inte vågade.
Tänk om jag kommer hem med vetskapen att det blev sämre.
Vem vet. Men då har jag ju provat.
Det är bättre än att komma hem och tänka what if, tänk om det hade blivit bättre.

Förlåt

/S

Kommentarer
Postat av: Therese

Stå på dig, det som inte dödar, det härdar! Kram på dig tjejen

2011-01-14 @ 23:22:19
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: S

Men vännen. Klart du ska stå på dig, vem ska annars göra det? Om det är nåt vi fått lära oss, vi som är kvar här i sverige, är det vällan att om sandra vill något så blir det gjort. Du är ju i england för gods sake! Ser upp till dig grymt bruden!



Och om stuff nu skulle gå åt pipsvängen, va gör väl det. Du har en massa här hemma som står bakom dig. Alltid.:] Du är stark! Kärlek gumman! Kram

2011-01-15 @ 11:41:01
Postat av: Malin

Hej! Malin som du mötte vid flygplatsen när du kom till England. Vet inte vad som har hänt eller om det har med familjen eller bara själva england att göra, men d kan alltid skriva ett mail till mig om du vill. Jag har endå gått igenom samma sak även om jag faktiskt gav upp, men jag kände mig inte glad någon dag, och du verkar endå ha haft kul =). Kram, Kram

2011-01-15 @ 17:56:30
Postat av: boobie

Jag står bakom dig Sandra i alla beslut du gör. Jag har lärt mig så mycket av dig, du kan inte förstå. Jag ser upp till dig. Det ska du också göra!

Babe, jag vet att du fattar rätt beslut, vad det här än må gälla. Jag finns här <3

2011-01-17 @ 22:24:41
Postat av: Boobie

Jag står bakom dig Sandra i alla beslut du gör. Jag har lärt mig så mycket av dig, du kan inte förstå. Jag ser upp till dig. Det ska du också göra!

Babe, jag vet att du fattar rätt beslut, vad det här än må gälla. Jag finns här <3

2011-01-17 @ 22:28:42
Postat av: Boobie

Jag står bakom dig Sandra i alla beslut du gör. Jag har lärt mig så mycket av dig, du kan inte förstå. Jag ser upp till dig. Det ska du också göra!

Babe, jag vet att du fattar rätt beslut, vad det här än må gälla. Jag finns här <3



En upplevelse är aldrig bortkastad.

2011-01-17 @ 22:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0