upp och ner

Så vilken dag det har vart.
Kan ju berätta att jag fått ett samtal från agenturen som försöker övertala mig att stanna här till den 28 mars.
Även hon försökte ge mig dåligt samvete för det jag har gjort så jag skickade ett mail tillbaka till henne och nu är det klart att jag max ska stanna här till den 27. Jag är så less på att dom ska trycka ner mig i ena sekunden och i nästa säga hur mycket dom gillar mig och hur bra jag är! Manipulera mig på det sättet. Nä fy.
När jag kom hem så har hon ju självklart vart inne i min lägenhet och rotat igen, tror hon vart inne i min garderob till och med! Så nu får det va nog, tänker då inte ha dåligt samvete att jag far längre!

Efter jag kommit över det så var jag med mina härliga brudar härikring! Vi bakade kanelbullar och lussebullar och hade det mysigt, tittade på Pirates  med jhonny depp och snackade tjejsnack. Ville inte riktigt fara därifrån alls men klockan blev mycket och vi ska ju inte glömma att jag har jobb tidigt imorgon! Och förmodligen en jävligt jobbig dag på det också.
Hem fick jag med mig ett antal bullar iaf så jag e riktigt nöjd!
Glömde dock min handväska med plånkan hemma hos ylva, mindre lyckat av mig.
Ska försöka få tillbaka den i veckan hade jag tänkt :)

Nu ska jag sova, önska mig lycka till till imorgon! Det kan ajg behöva!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra! Jag hoppas att det var den 27 feb som du ska sluta. Stå på dig och framförallt, Ta ingen skit! Det här fixar du! Kram/Stina

2011-02-10 @ 07:19:55
Postat av: jbewyryp

Arenohave pazisum, qufomu qavojebico ofekeye dawexicu e uxomoyune ug xiseyexag ujijojuw, abi..

2012-10-16 @ 15:07:52
URL: http://www.gefocuc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0