Tisdag

Hejhej igen!
Ön så länge lever jag. Har gått in i en depperiod, allt är väldigt jobbigt och jag blir nästan utfryst här vilket gör det lite jobbigare. Snart flyttar jag iaf och då hoppas vi på att allt blir bättre, eller hur? :)

I söndags var jag iaf ledig, slappade hela förmiddagen och sen for jag och sabina in till bury för att strosa runt. Det slutade med ett biobesök där vi såg trassel, HUR ROLIG SOM HELST. Disney gör en aldrig besviken :)
Måndag och idag är E på hunting, igår kom hon hem med en halt häst så jag håller tummarna att det går bättre idag, började halv sju imorse och börjar bli väldigt trött. Men har bestämt mig för att härda för annars komme rjag inte kunna somna ikväll istället och det är ju onödigt.

Ist ska jag fixa lite mer musik till ipoden och packa min väska hade jag tänkt! :)
Snart!!!

/S


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken datum är det du far till den nya familjen? =)

Läskigt det där med hunting, händer alltid farliga saker känns det som :S

2011-02-08 @ 13:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0