Tisdag

Tjolahopp!
Idag är det en ledig dag för mig, jag vaknade av mig själv som vanöligt tidigt imorse och blev förengång skull för nyfiken och var tvungen att kolla klockan för att se va den va. Den var bara 6 vilket faktiskt är helt okej!
Så jag slumrade om enstund. Försöker somna om och tror jag lyckades.
När jag vaknar igen försöker jag att hålla ögonen stängda för jag vill inte ens veta va klockan är. Tänkte mig väl typ 12 el nått. Hanna ringde, då blev jag plötsligt tvungen och klockan visar sig vara 9. VIlken lycka va? :) Hela dagen kvar och pigg som en lärka.

Men, jag skippar 10.20 bussen för jag vill hinna fixa och trixa med lite smått här hemma innan jag far in till bury.
Ska skriva lite brev som jag ska posta när jag far in och så. Eftersom jag inte kan shoppa nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hela dagen inne i bury heller.
Krångligt det är va de är! ;)

Nä, nu tycker jag att vi kan börja nedräkningen tills jag flyttar, spännandespännande!
Idag är det alltså 12 dagar kvar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0