Ny vecka!

Igår var jag med ylva från mittidan till kväll.
Vi for in till bury, gjorde lite shopping. För mig blev det en ubermysig tröja och en tshirt! Jag som inte ska handla mer för jag inte får med mig allting i min stoora resväska... Ni hemma får komma och hälsa på mig snart, så ni kan ta hem lite kläder åt mig ;)
Jag har börjat fundera inför flytten också! Jag far ju om mindre än två veckor. SKA jag ta med eller lämna min stora svarta väska? Lämnar jag kvar den så kommer jag ju självklart tillbaka och hämtar den sen, kommer ändå måsta lämna kvar lite grejer hos hanna så det blir ju samma resa. Vill ju hit nu i sommar och gå på racing också!
Det blir ju betydligt enklare att resa med endast en mindre klumpig väska och handväska/påse.
Jag borde ju klara att få med mig det mesta jag behöver i min lilla väska...

 Tillbaka till igår, middag käkade vi på en ny resturang som hetter prezzo, gissar italienskt ;)
SEdan gick vi till bion och kollade på en film som heter just go with it. Starring Adam Sandler och Jennifer Anistor! RIktigt bra var den, kärlekskomedi.  KOm ändå hem just efter nio så det var inte så jobbigt att gå upp imorse alls!
Och imorgon är jag helt ledig så då ska jag ta mig in till bury igen! :)

Nu ska jag se om jag kan packa om mina väskor ( jag veet att det är typ det enda jag gör men det finns inte så mycket annat att göra)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0