Mycket som hänt sen sist!

Ja, de senaste dagarna har vart väldigt händelserika och lite jobbiga.
Kan ju ta det lite snabbt för er som inte vet vad som hänt!

I lördags gick jag, Hanna och ylva ut här i bury! Det var väldigt roligt, blev mest att vi gick runt till olika krogar och kollade läget och det var en lagom nivå för jag var väldigt trött tyvärr.
Efter det sov dom här i min lilla lägenhet vilket var mysigt och trångt :)
Söndagen fick jag gå upp tidigt för E är sjuk och behövde hjälp att ge pojkarna frukost och göra djuren!
Frankie gick ju även in i vårt rum bara sådär runt halv åtta och det gjorde ju inte att man fick sova ut direkt.
Så tidig morgon på det.
Sen på dagen när jag var klar med alla djuren så for jag och sabina till ylva och åt pannkakor med sylt och grädde Mums!! :) Vi fick sen med ylva till cambridge där vi strosade runt resten av dagen och bara tog det lugnt!
Vi gick in i disneys butik och jag hittade massor jag ville köpa/ha/gebort! Bla annat en stor blunder som jag vill ha till mig själv. Sen hittade jag en liten dorisfisk och genast tänkte jag på papi och båten! Va kul :D

Måndag jobbade jag som vanligt, och tog mod till mig och berättade för E att jag inte ville stanna.
E blev otroligt förbannad och tog det inte alls bra. Hon vill nu att jag ska stanna ända till den 12 Mars vilket jag verkligen inte vill. Vi får se hur det går.
Igår så var jag helt ledig och jag stannade på mitt rum tills hanna hämtade mig för några timmar i bury och sedan följde jag henne hem till lägenheten och satt där några timmar.
Väldigt skönt att slippa vara i huset ett tag!
När hon sedan skulle skjutsa hem mig så lossnade avgassystemet mitt ute i ingenstans och ingen teckning hade vi heller. Tur var så kom en bil och skjutsade oss hem till mig, så kom C ut och hjälpte oss knyta upp det igen!
Vilket äventyr. Kan ju också berätta att han letade i 40 min efter hans bilnycklar innan vi tog den andra bilen... Så det blev rätt sent igår.
Vaknade ändå klockan 6 imorse och det var skönt, har drömt om den andra familjen, att deras hus blev översvämmat varje noveber och december och att det då kom hajar in i huset typ. Weird.
Fick sovmorgon till klockan åtta idag så ska snart upp och gå ner till stallet!

Det är lite vad som hänt de senaste dagarna.
Jo, en sak till.
Jag har alltid haft en känsla att E går in i mitt rum utan att berätta för mig för att snoka för hon verkar veta saker jag inte berättar.
Så igår satte jag ut två skor innanför dörren för att se om det flyttats nånting när jag kom tillbaka.
Ja det hade dom. Jag kunde öppna dörren helt utan att ta i skorna och det syntes att det var för att dörren skjutit upp dom. Jag är riktigt arg att hon går in och snokar på mitt rum utan att säga det el utan att jag är här.
Det tycker jag inte hon har rätt till, eller har jag fel?
Iaf, så har jag tappat all ånger och dåligt samvete och kommer inte ha några problem att lämna dom nu.
Vill helst fara idag om jag själv fick välja...

Kram
/S

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, låter inte som en rolig vecka.. konstigt att hon går inte på ditt rum och snokar? det kan inte vara barnen då?

2011-02-02 @ 11:10:01
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0