Lördag avklarad!

Hela den här helgen har än så länge bara flytit på! Allt blir så himla mycket roligare och enklare när man bara får improvisera! Jag har vart ute på skattjakt, lekt soldater och kollat på toy story 3 ( bara jag som grät som ett barn i slutet?) IAF.
IIdag har jag dock knappt någon röst kvar eftersom pojkarna aldrig ville lyssna. (jag vill inte ha barn!)
Ridturen gick toppenbra, lugn och fin, clovis som e så fin!
Mat har jag lyckats ordna på bra tider och utan missöden!
Jag hittade francis halvnaken utomhus när jag kom hem från ridturen! HAHA, tur att vi inte har lika kallt som hemma :P
Allt känns bra, men det kan ju också vara pga det fina vädret som varit typiskt engelskt.
Spöregn inatt/tidigt morse
Grått och mulet förmiddag
STRÅÅLANDE sol och blå himel mittidan
GGrått mulet och lite regn på eftermiddag/kväll och nu kolsvart.
Det är lite som när man har pms, riktigt pmsväder alltså.

Ikväll ska jag äta duva till middag, vet inte riktigt vad jag tror om det, men jag får lita på C och se vad det blir av det! SEn ska jag nog oclså sortera in mina tvättade kläder i garderoben och titta på film.
Sovmorgon ända till åtta imorgon också!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0