In till staden!

Vid klockan 14.38 drog jag in till bury, höll på missa bussen och fick ta en löptur. Men bussen stod snällt och väntade på mig vilket var snällt!!
Skickade iväg mina brev, köpte ett pay as you go nr, satte in pengar på banken. Shoppade loss på boots och köpte en fin jeansklänning på hm. Jag vet inte om jag kommer ha kvar den, men den e så fiin!
Den kommer nog bli kvar. så äre ba! Jag får väl helt enkelt ge iväg en tröja eller nått ;)För att jämna ut lite!

Iaf, tog 16.30 bussen hem och även fast jag bara vart borta en kort stund och emma bara var hemma ensam i ca  20 min innan hon hämtade barnen så hann hon med en snokning inne i min lägenhet. Suck.
Men snart far jag!! :) WIHO

Jag fick sovmorgon ända till klockan åtta imorgon så ikväll ska jag se lite tv, och googla min nya hemstad :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0