Horsham - Bury

Lycka!
Jag har kollat upp hur länge det ska ta och köra hit igen med bil när jag flyttar och det tar bara just över två timmar och kostar ca 25 pund! HELT ÖVERKOMLIGT!
Vilket innebär att jag utan några problem kan lämna min stora väska här och komma och hämta den sen! Så himla härlig känsla!
Det innebär också att jag inte behöver tänka på att inte handla något, jag har ju plats ändå ;)

Så idag ska jag nog försöka packa klart, jag behåller ju bara det jag kommer ha i horsham, då hinner jag känna om jag saknar något. OCh så ska jag försöka leasa ut min stora väska till någon av mina supersnälla kompisar ;)

Jag ligger fortfarande i sängen under täcket, det är kallt i min lägenhet så jag försöker hålla värmen så gott det går! Vill helst lägga mig och sova så tiden går fortare ;)
Men nej. Kankse ska jag ta och skriva mina brev nudå. Så jag har nått å göra!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0