Framme

Nu är jag framme hos min nya familj och allting känns otroligt bra!
Jag tror jag kommer trivas alldeles utmärkt. Huset är fint, familjen trevliga, djuren mysiga och byn sen bra ut hittills.
Jag har ännu inte fixat natt internet sa jag lanar den tyska aupairens dator fo now. Men jag hoppas jag far lösenordet snart!

MMitt rum e väldigt gulligt ocksa kan jag ju lägga till.
Avslutar med att skriva:

über

För det har jag alltid velat skriva men inte kan jag det pa ett svenskt tangentbord...

/S


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, vad härligt. vi hörs när du fått igång internet/mamsen

2011-02-23 @ 09:07:25
Postat av: Therese

jag kan: über hihi

2011-02-23 @ 09:44:44
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lycka till, have fun!/Stina

2011-02-24 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0