Davidson clan

Så, vilken bra dag jag har haft!
Morgonen gick smärtsamt förbi med sovmorgon till 20 och gjorde hela stallet själv, det var väldigt skönt!
Kom in med en timme till godo och fick hjälpa till att duka bordet lite och göra lite småsaker!
Sen vid halv ett kom sabina och hämtade mig för en tur till bury där vi fikade, gick i roliga butiker och bara var ett tag! Det var riktigt mysigt :) Slutade med en varm choklad från shake away medans vi skyndade oss till bilen för att hinna hem i tid. Det vi inte hade räknat med var trafiken och jag blev ca 10 min sen till jobbet.
Det hade inte ens E märkt så ingen skada skedd antar jag. Jobbade över lite ikväll istället!.

Efter middagen kom vi in på skottar och kiltar och sådant ( fråga mig inte hur). C gick in på datorn och hittade Davisons clan! :)
Så nu vet jag vilken tartan jag får bära! Den var faktiskt fin :) Det var kul och tydligen finns det massor med info på internet om det. Ska ta och kolla upp det och läsa lite mer noggrant!
Det finns slott och dom har fortfarande "möten" där alla i klanen möts :S Weird va?
IIaf, fick se slottet och det var långt upp i skotska höglandet, gasnka nära loch ness.
Det hade varit kul att fara dit, bra kängor, ett tält och några vänner och bara knata runt!
Varför inte, ist för tågluff? ;) Ska bara fixa pass till vovve så han får följa isf ;)

Nä, men det var roligt att läsa och se! Det stod nånting om skandinavien också!
Då har jag nått att göra imorgon på dagen!

Nu ska jag ta och krypa i säng, har stallet helt själv imorgon också!
GOnatt
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0