Bakdag

Onsdag!
Idag är jag heelt ledig, enda dagen denna vecka så jag ska passa på å komma bort från det här huset!
Tur för mig har nästan alla andra också ledigt idag vilket innebär att vi faktiskt kan hitta på nånting.
Idag blir det bakdag!
Kanelbullar kasnke? Hem till ylva som bor i ett eget litet hus och där ska jag försöka klänga mig kvar så länge som möjligt!
Förhoppningsvis kommer vi hem med lite bakverk också! Det gör ju kasnke kvällarna lite enklare ;)


Idag matchar jag min tandborste.
Därför kommer jag att gå runt med den hela dagen idag, frågan är ju.
Ska jag göra den till Halsband eller kasnke ett hårband? skärp?
örhänge! Eller kanske är det bäst att bara gå runt med den i munnen hela dan, kan rökare kan jag!

Tjolahej
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0