Bajstelefon

Jag kan ju berätta lite vad jag gjorde idag.
Det var imorse när jag gjorde stallet. Höll på att mocka ut.
Plockade bajs med handskarna på och i en röd trugg. Ja det är äckligt!
Mitt i bajsplockande tappar jag min telefon i bajstruggen utan att jag märker det. Fyller därför på med ännu mer bajs och tänker ju inte på det.
När jag sen tömmer truggen i skottkärran ser jag min mobil sticka upp ur bajset!
How discusting?

Iaf, var det bara å plocka upp och rengöra så gott jag kunde.
Tur att den kom fram, om jag hade tömt skottkärran på dynghövden hade den ju vart försvunnen totalt.
Det är ju inget ställe man söker efter en telefon iaf!
yuck.

Och ja, den luktar fortfarande bajs...
Skit också!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0