2 arbetsdagar kvar!

Igår sa Emma till mig att eftersom jag otrivs så (hehe) kunde jag sluta redan på söndag. Eftersom hennes föräldrar kommer under en vecka och jag ändå inte behövdes!
Vilket jag gladerligen tackade ja till och nu har jag lördags som sista arbetsdag!!

Stället jag ska till var glada om jag ville komma tidigare och det innebär att jag måste välja om jag vill stanna här kasnke till mån tis eller fara iväg redan nu på söndag! Jag är splittrad!
Dock så skulle jag ju hjälpa till hos maria nu på söndag vilket kanske innebär att jag kan stanna till måndag el tisdag om någon kan skjutsa mig :)
Vi får se! Måste fundera lite till.
Ska packa ner allting så väskorna är borta imorgon, då behöver jag bara fara på lördagkväll el kasnke sönmorgon.

Det känns iaf toppen!
/S

Kommentarer
Postat av: S

Härligt vännen! Så bra allt verkar lösa ut sig för dig, till slut så :] Vill sandra något så blir det gjort ;);D Håller tummarna för en vettig familj nu oxå!



Ett brev märkt med ett rosa frimärke "88f" och #by air mail# damp ner i brevlådan idag. Det var med spänning som jag öppnade och med gråten nära såg o läste innehållet... Finaste vännen! Jag är så glad att du finns! önskar lite närmre bara<<3 Hoppas verkligen på den där påhälsningen ;P I annat fall ser jag fram emot augusti! :D



Massa kramar gums!

2011-02-17 @ 20:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0