17 dagar kvar!!

Nu är det bara 2,5 vecka kvar innan jag far härifrån!
Stod på mig och sa att jag verkligen inte kunde stanna ända till slutet av mars och nu vet dom det!
Känns så härligt!
E var inne på mitt rum tidigare idag och tjorvade runt. JAg börjar bli otroligt less på det. Såvitt jag vet hyr jag denna lägenhet av henne vilket inte ger henne rätt att bara storma runt och rota här. Inte ens när jag är här inne. Det kändes inte bra alls!
Så jag har frågat hanna nu och hon ska komma och hjälpa mig storstäda någon dag! Känns toppen! Jag är ju inte väldens bästa på att storstäda så nu får jag ett par ögon till som kan hitta smuts ;)

Måste dock säga att min lägenhet är väldigt ren. Städat den två ggr/ veckan sen hon klaga och ändå går hon runt och hotar med att den ska va klinisk ren när jag far. SÅ frustrerad jag känner mig!!!
Men nu far hon bort hela helgen och efter det så är det mindre än två veckor kvar innan jag definitivt är härifrån! :D Tack för alla stöttande ord, utan dom hade jag nog gått under av hennes kommentarer och tjafs.

SÅ nu ska jag försöka ignorera henne och ta det lugnt tills jag börjar igen vid 4. Ikväll ska jag packa om mina väskor, bara för skoj skull :)



/S

Kommentarer
Postat av: Therese

verkar vara ett riktigt psykfall?

stackars barn...



jo det funkar bättre iaf, har jobbat sen i november :)

2011-02-10 @ 16:04:45
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: S

hejja sandra! :) Vart hamnar du nu då gumman?

2011-02-10 @ 20:27:08
Postat av: Monica Hellgren

Hejsan! Åh, vad bra att du får lämna stället. Det verkar som att du har gjort det mesta av tiden där om man säger så. Men vart ska du nu? Hem till Västerbotten eller mot nya äventyr? Kram!

2011-02-11 @ 11:26:37
URL: http://stracciatella.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0