Mus i vårt hus. mus? MUUUUS!

Imorse när min väckare ringer säger michael att det är en levande mus utanför min sovrumsdörr. Den försvann ett tag men återfanns senare på toaletten av en skrikande catherine. Musen tyckte då att det var lägligt att ta till flykten ch sprang därför in i närmsta stängda dörr. Mitt rum. Musen som fick namnet lorentzo har nu fått både bröd och ost från michael och trivs förmodligen ganska bra under min säng. Jag däremot hoppas att lorentzo ska ta sitt pick och pack och flytta ut från ,itt rum snarast. Men om ni någonsin försökt argumentera med en mus så förstår ni vilken sits jag nu sitter i. Så, hur gjorde ni när ni var i min situation? / S

Kommentarer
Postat av: Bloggarens assistent

MÖSS!!! OMG!!!! jag är sjuuukt rädd för möss dom e så jvla äkliga!!!!! hade typ dött om de var jag!!!!! good luck!!!!! :*

2011-09-19 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0