måndag - 4,5 dag kvar

Jag kan inte fatta. 4,5 dag kvar tills jag måste lära om mig att köra på höger sida, byta språk (smått förvirrande att jag måste översätta från engelska till svenska ) och gå igenom alla mina grejer och se vad ajg tar med mig till London!

OOOOOH va spännande det kommer bli!!

Idag vaknade jag efter 9,5 h sömn och kände mig bra mkt bättre än igår. Även om det var en toppendag så var jag ganska trött tyvärr. Idag har jag mest städad tyvärr. Har hunnit med att läsa lite bok och ta det lugnt också. Nu är det lunch sen ska jag till första bästa bank och ta ut pengar från mitt svenska konto för att sätta in på mitt engelska eftersom det inte riktigt går att föra över på vanligt vis pga en sifferkombination som jag måste ange och har ingen aning om vilka siffror det kan vara...

Det måste jag lösa när jag kommer till london.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0