Lägenhet i London!

Var på visning idag på en lägenhet i st johns wood.
Jag förväntade mig en liten låda till vardagsrum och ett sovrum där endast sängen fick plats men jag blev glatt överraskad att det faktistk handlade om en dubbelsäng i sovrummet plus lite till och ett vardagsrumdär det faktiskt går att gå omkring. 2 toaletter och en hel del garderober. Läget är toppen (just ovanför regents park. gränsen mellan zon 1 och 2) och därför valde jag att tacka ja.... Så nu ska vi bara fixa allt pappersarbete så håll tummarna att allt går som det ska så har vi en lägenhet att flytta in i den 3 oktober!

Jag hoppas ni blir nöjda när ni får se den tjejer!!

1 vecka kvar nu innan jag är på svensk mark igen. Det känns så konstigt!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0