Vilken kväll!

Härlig kväll med massa härliga människor och livemusik som var helt okej! En sak Engelsmännen  är bra på ( förutom fotboll och skräpmat) är att dricka, mkt och ofta. Vilket betyder att en torsdagkväll som denna är pubben fullsatt. Även fast jag körde som alla andra dagar så hade jag jättetrevligt, det var nog bra att jag tog en powernap tidigare idag så jag fick energi nog till ikväll.

Vad jag däremot inte gillar är det engelska vattnet. För det första smakar det förjävligt och för det andra får jag alltid så ont i magen av det, vet inte varför men det slår aldrig fel...
Så på söndag blire inte vatten, då går vi all in! Har först en heldag i London med Hanna och Jon och kasnke några fler, och sen på eftermiddagen kommer sabrina och Nico och så kör vi på lite fest! Jag är taggad till tusen. Tråkigt bara att Pauliina inte kan komma eftersom hon jobbar :(
Det blir nog en härlig dag!

Men nu måste jag sova, ögonen går i kors och jag vill upp och hinna klart med allting innan nio imorgon, då bölrjar nämligen bröllopet! :)
nattinatt, visst tittar ni på William och Kate imorgon el har jag bott i Eng för länge?

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0