Vart har jag hållit hus??

PÅ GYMMET såklart!

For dit vid tio för en ab fit och efter det körde vi även på body balance efter det. Jag var lyckligt ovetande att min PT timme började och att jag totalt hade glömt bort att det var idag.
efter träningen tog jag och sabina och köpte en lunch och käkade ute i parken, det var varmt och skönt idag. Alldeles lagom och ingen kall blåst heller!  Där satt vi ett bra tag tills pauliina slutade jobba och joinade oss. Jag var vid det laget också lyckligt ovetande att jag fått min allra första pbot...
Sedan vid fyra gick vi in till gymmet igen och körde där ytterligare en timme, jag gick ch pratade med Andy och bad om ursäkt och han bara skrattade åt det vilket är skönt!
Härlig kille det där, ska bli kul att se om han är nå bra som PT också!

Iaf, eftersom jag har London imorgon höll jag mig hemma och såg film med dottern och strök lite kläder, hann även sortera min garderob och välja kläder till imorgon!
Så nu ska jag bara släcka ner och sova. Spännande dag imorgon!!

/S

Kommentarer
Postat av: Kusin

Det verkar som att det nya stället är bättre än det förra. :) Synd det där med pboten, men nu är du en livserfarenhet rikare..;)

Gud vad roligt att få ha en PT, jag är såå avis!

Ha det superduper!! Saknar dig här uppe i Luleå, kramar!!!!!

2011-05-01 @ 16:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0