universitetsnoja

Så har jag sökt igenom nästan alla sveriges ekonomiutbildningar och hittat en hel del jag kan tänka mig att gå och anmält mig till alla dessa. Får se om jag kommer in eller hur det blir, gör jag inte det får jag väl helt enkelt stanna här i England, det skulle jag ju inte klaga över! En liten del av mig vill nog helst stanna tror jag! Om jag bara hittar jobb och någon att bo med...

Men sökt har jag gjort och ska också söka jobbet i guadaloupe så jag har lite valmöjligheter! Tänk att man kasnka måste göra något av sitt liv nu snart...

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen of course

du gör ju nåt av ditt liv just nu. Tänk på att livserfarenhet är också en utbildning. som är värdefull när du söker jobb. //kramiz

2011-04-15 @ 09:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0