Torsdag

Solen skiner och jag sitter inne? Va äre för fel på mig?

Idag är det torsdag, dagen före bröllop och snart är det helg! Det är oxa min tjäna-extra-pengar dag så vid tio tog jag mitt pick och pack och drog till Mark and Jo för att städa lite. Dom har nyflyttat in i ett supermysigt litet hus som ser så litet och engelskt ut på utsidan men förvånandvis stort på insidan!
På vägen hem drog jag förbi Guildford ( helt åt andra hållet iofs) och lämnade igen ett par shorts och gick in på hm! Hade velat stanna lite längre eftersom det fanns så mkt roligt och färgglatt där! Men jag hade bara en timmes parkering så fick dra hem tomhänt... Ska ju till London i helgen så jag får väl spara tills dess ;)

/S


Kommentarer
Postat av: anita

du är redan brun?

du orkar inte med värmen längre?

nä nu har jag inga fler förslag på vad det är för fel på dig.

2011-04-28 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0