Sommarn om hörnet

Kollade in min vädergud yr.no och kunde konstatera att sommarn sakta men säker smyger igång och kör snart igång på fullt allvar. Detta innebär alltså bikiniväder och lycka. Strandutflykter och parkäventyr. Det ser jag fram emot så galet mlkt. Vill dock att tiden ska stanna så jag inte behöver åka hem igen efter sommaren. Som jag tror kommer slå sig in på topplistan över mina bästa somrar. Konkuransen är dock hård med barnminnen från sommrar i stugan, på pappas båt, på hästryggen eller varför inte tågluffen. Den som lever får se, kommer sommar 2011 toppa listan? Så efter denna kalla vecka som varit molnig och kylig så vänder det nu mot 20+ och det ska jag inte klaga på, jag lovar! Så god natt /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0