running around

Helg! Åh vad jag älskar helg! Inte för att mitt jobb är särskillt betungande men på helgerna kan jag sova ut, och med gott samvete dra iväg till horsham el guildford och bara strosa! Det är ju lyx! Idag har jag gymmat i horsham, det var skönt! Snackade lite med Jordan också och om några veckor ska jag ta en till pt och utöka mitt träningsprogram, det är just nu bara runt en timme och jag tycker att det är lite kort ibland när man har tid! Och tid har jag mycket av! Sedan drog jag hem någon timma och städa upp lite och satt lite vid datorn, tills jag blev less. Så istället för att sitta hemma och tråka tog jag bilen in till guildford för att sätta lite färg på min nu väldigt svarta garderob och jag tycker själv jag klarade det galant! En tanfärgad skinnjacka (förmodligen fejk) för 20 pund, låg egentligen på 79 så jag tycker jag gjorde ett riktigt kap. Sen ett par grön-blå-orangea shorts som jag inte kan bestämma mig om dom är coola eller för mkt. Eller coola är dom men vet inte riktigt om de är för mig... Ska låna Pauliina för smakråd när hon kommer tillbaka från tyskland. Sen en söt klänning i rosa (!) blått och lite grönt. Den var fin och perfekt till sommaren! Sen blev det ett impuslköp också, gult nagellack. Från h&m. Det är fiiint. Så det var den dagen, jag är numera fattig igen men det antar jag var värt det. Bilen är ju tankad så det behöver jag inte oroa mig för. Därför kan livet fortsätta att leka. (med 20+ och sol hela nästa vecka blir nog livet om möjligt ännu lite bättre) /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0