im shattered

Vet inte om det var gymmet som tog min energi eller om det var alla människor i guildford (kasnke all shopping? ) men jag orkar knappt hålla ögonen öppna längre och klockan är ju bara sju!! Ikväll blir det nog filmkväll och sedan tar jag en lugn och fin dag imorgon igen! härligt att ha en helg hemma i lugn och ro!
 
Har ju fixat lunchdejt till imorgon, Marie från frankrike. Det blir lunch i parken eftersom det ska va fint under största delen av dagen och sedan får vi se, blir nog att sola lite också. Ska försöka vara så länge jag bara kan i horsham imorgon. insupa alla parkmänniskor och sola.
Ladda energi till måndag då jag ska städa hela huset OCH underhålla michael...



Naglarna är typ samma färg som mina väggar :S

/S

Kommentarer
Postat av: mamsen of course

haha det var påskfina naglar minsann. gult är inte fult ;-) kramiz

2011-04-17 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0