Helgen som vart

Tänkte passa på att uppdatera om vad jag har gjort i helgen. Det är inte så mkt så det ska nog inte ta så lång tid heller....

Jo, ska vi se. I fredags jobbade jag lite halvt och tog det lugnt. Ledig dag för alla. Drog jag till gymmet? Ja, det gjorde jag.

Så blev det lördag

Lördag var jag med Pauliina i Horsham park och hade en dundermysig dag. Det var över 25 grader i skuggan och där låg vi och svettades! Bruna och fina har vi blitt och med vårt blonda hår så ser vi otroligt skandinaviska ut! (som om vi inte redan gjorde det bland alla gingers och råttfärgade engelsmän?!)
När solen inte värmde lika mkt tog vi bilen hem för en dusch innan vi körde på en lugn utgång och vid 01 var jag hemma och sussade så sött igen.

Så vart det söndag.

På söndag hade jag tänkt köra roadtrip till new forrest men jag har inga pengar så jag drog till gymmet och slappade i parken istället. Dagens sällskap var min mattebok.
Kom hem till en BBQ här hemma med lamm, sallad och bröd så hade jag en mysig kväll med familjen och en tidig kväll igen!

Så vart det måndag.

Ja, måndagen var ju också ledig dag för alla så vi bjöd hit ett 30tal folk i närheten och körde en fiskBBQ. Väldigt lyckat och när de sista gick hem vid sju så stupade jag isäng.

Så vart det tisdag.

Tisdag var det städdag så jag vaknade tidigt och körde på hela morgonen så vid 12 hade jag städat hela huset och slappade efter det i solen. Städdagar är ju min jobbigaste dag om ni inte fattade det!

Så vart det onsdag.

Änn så länge har jag bara skjutsat pojken till skolan, hängt lite tvätt och laddat hem nyaste avsnittet av glee som jag ska nörda framför nu innan hundpromenad! ( Jo, så har jag ju färgat ögonbrynen, syns det?)

Före

Efter

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0