Hejhej!

Ska kolla in här lite oftare så ni får veta hur skönt jag har det här i Eng.
Kan ju börja med att berätta att vi nu har sommarvärme på riktigt, hela veckan hare vart 20 och uppåt i skuggan och det är där man har hållit sig för solen är riktigt varm och stark. Som utomlands. Ja, fast Eng räknas väl som utomlands antar jag...
Jag njuter då och får höra att det vanligtvis inte är så här fint i april vilket vi hoppas innebär en ännu bättre sommar! För visst räknas april som vår fortfarande?

Idag då? Jo, en helt underbar dag!
Eftersom det är bankholiday här så är nästan alla lediga, vilket innebar att jag inte behövde ta hand om michael så mkt idag! Istället gick jag ner vid halv åtta imorse medans de andra tog sovmorgon och gjorde klart mina morgonsysslor redan innan dom hade kommit ur sängen! Så vid nio kunde jag gå upp och ta en vilopaus!
Vid halv tio hade solen börjar bli riktigt varm och go så jag gick ut och solade lite medans de andra gick till kyrkan. Kännde inte riktigt att jag var sugen på att sitta i en kall kyrka och lyssna på prästen idag.
Vid halv 12 drog jag till gymmet och körde lite kondis och styrka! Det var så varmt därinne så jag svettades floder. Vart lite uttorkad där ett tag så när jag kom hem drack jag nästan en liter vatten... Innan jag hoppade i poolen och svalkade av mig ;)

Resten av dagen bestod av plask i poolen, käka lite mat och en premiddags nap. Solen tog mkt energi idag, är väldigt trött och ser fram emot en ledig dag i parken med papu imorgon! Jag far in vid nio och så gymmar vi innan! Eftersom det ska bli +25 i skuggan imorgon har jag laddat med solskydd 30 och en stoor vattenflaska så håll tummarna att jag inte smälter bort!



/S

Kommentarer
Postat av: lehyjbev

Defo akah ar xaxad oqoliruxu eqeqef decayerup am olu no feluxumeqe.

2012-10-16 @ 14:16:15
URL: http://www.wuhabajumu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0