Dubbelfail

Igårkväll var jag sugen på gymmet, har varit där men gjort det lite halvdant så det var på tiden att fara dit och köra på! Så jag tog på mig gymkläderna, packade väskan och drog iväg i min skitiga blå bil men hann bara dit innan jag inser (när jag såg hur mörkt det var och att dörren var låst) att gymmet är stängt.
Aha, så jag ringer till Pavillions för att kolla, vill ju inte åka in dit om det också är stängt, men ingen svarar.
Så jag antar att även det stora är stängt på grund av bröllop? Jag vet inte, dumt är det iaf eftersom det vanligtvis är öppet till tio-elva!

Ah, tänkte jag, jag får väl tvätta min bil när jag ändå har kört dit... Tror ni inte både tesco och shell biltvätten är trasiga!? Båda två!! HUr stor är risken för det?
Så jag fick helt enkelt ta mitt pick och pack och dra hem och joina familjen framför tv, repriser och highlights från bröllopet.
Det gick ju bra det med.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0