Dax för uppdatering!

Kan ju lite snabbt berätta vad som hänt i helgen dårå.
Fredagkväll följde jag med familjen ut på middag på en mysig, italiens resturang inne i horsham! Det var riktigt god mat och trevlig kväll. Tidigt hem eftersom dom for tidigt lördagmorgon till Malta!
Så sen i lördags har jag vart ensam här i huset. på gott och ont :)

Försöker fara in till gymmet för att få komma ut och göra nånting! Tog dock en återhämtningsdag i söndags och så tränade jag igår och nu har jag värsta träningsvärken... speciellt i rumpan! ajajaj.
Men det är bra! Ska in och träna lite idag också men tar det lugnt, har ju min sista PT imorgon så jag vill helst inte ha träningsvärk då.

Ja, iaf. På lördagkväll stannade jag hemma, tittade på film och skypade lite med mamma.
Söndag gick jag ut med Pauliina och Henna ( P:s finska kompis som är på besök) till Piries och träffade lite folk :)
Ska vi se, vad gjorde jag igår... Jo, for över till Pauliina och Henna igen och satt och pratade i köket och fick en rundtur av huset P bor i. Galet är vad det är! Helt otroligt :)

Så till idag då, ska städa nu typ en timme sen blir det gymmet och efter det en promenad med Mark. Tråkigt på vädret, duggregn. Hoppas det blir bättre snart!!



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0