Äre dax för en uppdatering snart?

Så va tiden går fort. Har den senaste veckan haft stor besök från sverige och hunnit med både det ena och det andra bland annat en tur till brighton och jag gillare!
I brighton skulle jag lätt kunna tänka mig att bo, gayhuvudstad är det tydligen också, men va gör väl det?
Har även hunnit få in lite pengar på banken så jag är inte extremt fattig längre, tror jag ska fira det med en shopping/strosa dag i guildford på lördag!
Frågan är ju om det blir bara jag själv eller om jag får med mig någon. De flesta är ju inte ens kvar här i england under den här helgen så vi får se hur det blir :)

Pojken har påsklov nu så varje minut under dagen tar jag hand om honom, det är ju inte jättejobbigt men helt klart krävande ibland! Han gillar ju att prata så. Men nu de flesta dagarna har han haft kompisar på besök (som nu) och då får jag lite tid för mig själv på dagen ändå. Däremot kan jag inte annat än att längta tills de här två veckorna är över och han börjar skolan igen! Hoppas tiden går fort!



Ja och forutom det kan ja ju också tillägga att det underbara sommarvädret har gått i moln under en vecka så har inte lyckats bättre på brännan nå mkt de senaste dagarna tyvärr...
Bättre lycka nästa vecka.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0