Väskorna är packade!!!

WEEEEHOOO

Nu har jag äntligen stängt bägge väskorna. Dock så fick jag inte med mig allt. Men jag ska försöka packa om och se om jag kan spara plats, tex behöver jag få ner hjälm och väst. Hur det nu ska gå till.

Jag tar iaf en liten paus med en varma koppen, Nu börjar jag ju se slutet och det är skönt!
Då ska jag bara röja undan allting som jag har dragit fram, så inte mamma och kent behöver städa upp allting efter mig.
Så ska jag fixa med datorn också, och föra över mina grejer till minin.

Nu pirrar det i magen. Snart är jag i ENGLAND!!

/S

Kommentarer
Postat av: jonte ;D

du måste se till att blogga så man får veta hur du har de men du måste även höra av dig syrran ;D

hoppas du kommer ha de bra där ute i regnet nu :D:D:D

2010-09-18 @ 19:06:44
Postat av: S

Aaw, vet inte om man ska skratta eller gråta! Det är stört! Fattaru?! ENGLAND! xD Heeeelt galet!!!:D



Lycka till nu finaste Sandra!:]

2010-09-19 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0