Utekväll

Första fredagen i England, följde med Hanna och mötte upp en annan svenska som heter Marielle? eller något liknande och drog på en nystartad klubb som heter LP. Vi blev inte så långvarit, ganska trötta var vi och jag ska ju upp imorgon och jobba så vi lyssnade på ett riktigt bra band som spelade och sen drog vi! 

Ska lägga mig och försöka läsa lite i min bok djävulen bär prada ( fast på eng då) som jag hittade bland alla böcker dom lämnat på mitt rum! 

Imorgon blire jobb mellan 8 och 12 eftersom emma är ute på någon ritt med hästarna halva dagen blir det mycket att ta hand om pojkarna. LIIIITE nervös bara. Men det ska nog gå bra, dom var väldigt söta nu ikväll så :)

Efter det ska jag nog plocka upp lite grejer här hemma och så blire förhoppningsvis bio med hanna och maria imorgon kväll! blir nog kul :)

 
Nu till boken!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0