Update

Hoho
Hur har ni det i kalla sverige?
Vi har det iaf superskönt med sol och bad. Som vanligt på en semester då...

Det verkar som om jag far till England när jag kommer hem! Far och jobbar där i ca ett år antar jag :P Eller tills jag vill hem haha! Det ska bli superkul, men jag får skriva mer när allting är helt klart :D
JAg är ju ganska bra att ta ut allting i förskott och så. Men dit ska jag ;) haha

Iaf, vi har först och främst två veckor kvar här och jag ska bli så brun jag bara kan. Har redan fått mer färg än jag någonsin haft så det är ju en bra början. Tyvärr har det varit några dagar med lite moln och andra där det blir för varmt att bara ligga i solen så det blir mindre och mindre som jag kan sola. Men vi har ju poolen så jag bruka flyta runt där, då får man ju också ffärg ;)


Toodles
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0