Trött

Tjoho!
Nu har jag varit här i england i några dagar. kan inte riktigt fatta det. Helt sjukt!!
Sorry, men jag har inte haft någon lust eller ork att skriva någonting, har jobbat från den stund jag vaknar tills jag går och lägger mig så det e jobbigt. Men kul!
Det blir nog bättre när jag kommer in i mina fasta tider lite bättre!

IDag har det varit kalas för oliver. GAaaalet.
Men jag fick ta hand om djuren mest och det är jag ju glad över!

Har hunnit in till bury en gång med en tjej som heter hanna också! Det var riktigt kul och hon tror jag att jag ska komma överrens med! På fredag är jag inbjuden till nånting och det vore ju jättekul, träffa massa nya människor!

Men nu är det middag sen sängen, frank ska till skolan imorgon så det är första dagen jag verkligen får följa rutinerna på riktigt, kul :D

/S

Kommentarer
Postat av: S

Åh snygging! Hiih! va kul o höra att allt går bra för dig!:D Har tänkt på dig o funderat på o ringa men tänkte att du sku få hinna landa först ;P



Ta hand om dig!

kram

2010-09-23 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0