Sviiinkallt

Jag har ledigt nu på eftermiddagen men det finns inte så mycket man kan göra eftersom jag inte har börjat köra bil än.... så jag sitter lite fast här än så länge ;P
Dock så följde jag med christoffer och barnen in till bury för att kolla in.
Gamla staden är väldigt mysig och nån gång framöver ska jag fara in och kolla i affärerna.
Vi var in i en skoaffär och där fanns det helt klart lovande skor nu till vintern. Jag har ju bara med mig mina gympadojor så det är lite tråkigt när vi ska ut och göra nånting!

Just nu kokar jag lite pasta, fick kyckling av Emma så jag slipper göra det!

Ska nog sätta mig framför ugnen. Fryser arslet av mig.Måste få igång elementen ikväll!!!!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0