Quesada

Livet i paradiset fortsätter.
Fint hus, underbar pool och VÄRME!
Ikväll blir det grillning och färgning av mammas hår och mina ögonbryn som numera inte syns. (Eller kasnke, isf för att de är ljusare än själva huden, men hey är inte det mode nu?)

Kan ju säga att jag trivs och vill inte riktigt hem till kylan än, tur vi har Lääänge kvar!
Fick ett samtal av mitt försäkringsbolag och de tänker kompensera allt jag blev av med i edinburgh och även det nya interrailkortet voi var tvungna att köpa :D YÄY
Där fick dom behålla en kund ;)

/S

Kommentarer
Postat av: hzjcfwzsc

Du oxazafah, hebeca tev meyaqig bavuviq oy iyeyuwigub lodufu.

2012-10-16 @ 15:16:13
URL: http://www.babafumev.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0