Krasslig hals

Jag har blivit förkyld. Fått en jordgubbe i halsen som francis sa :)
Inte så kul men det borde gå över om jag håller mig varm (lätt i min kalla och fuktiga lägenhet ;))

IDag har det iaf varit mycket men jag lyckades göra det mesta och även när jag skulle hjälpa till med pojkarna så gick det bra! Jag har nog börjat bli lite accepterad av dom och har även kommit på hur jag ska få med dom på olika saker som jag vill. manipulera kallas det.

Lekte lite peekaboo och hideandseek innan läggdags och nu ska jag ner till alla vuxna för lite middag innan jag städar min lägenhet. Det måste göras nu snart!
Är ju typ ledig imorgon så det klarar sig nog hehe.

Imorgon blire shopping med hanna. Det ska bli kul, jag hoppas komma hem med någon varmt, något fint jag kan ha till london och kasnke nått mer. Vi får se, mision är en varm kofta och en fin tröja iaf.

Kan ju skriva att biljetter till London är bokade för mig och maria. hoppas att Hanna kan följa med också.
Men det blir nog en mysig helg där iaf! :) Det ser jag fram emot, Som en liten födelsedagsresa :P

ah, maten nu!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0