Going home soon

Sista dagen i värmen.
Jag har legat nere vid poolen för att bränna in färgen lite extra. Huden luktar sommar och jag svettas som jag vet inte vad. DEt är kokhett ute och nu tar jag en liten paus inne innan vi far ner till alicante och ska käka sista middagen i spanien och det kommer jag inte sakna det minsta. Maten här är inte god.

Imorgon går planet, sen hoppas jag att jag ska vara i umeå natten mellan måndag och tisdag men sånt ändras ju fort. Annars kommer jag iaf hem på tisdag! Det ska bli skönt att få sova i min egna säng, har så ont i ryggen av alla hårda madrasser här. Och äta god mat, det saknar jag, och dricka mjölk!! Den som dom har här kan väl knappast räknas som god, knappt mjölk heller. URK.


Men, jag gillar solen, ska försöka ta med den hem! :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0