Flytt

FY va jag drar ut på det här med packningen, jag vill inte. Orkar inte. KAN inte.
Förmodligen är det enklare än jag tror och tänker att det är men det blir ändå motigt, allting ligger i en stor hög, sorterat, men ändå i en stor hög. (Hur det nu går till)

Så ska man försöka hinna rösta också, hur ska jag ta mig till sävar idag innan klockan 14?
Varför kan man inte rösta var som helst i sverige? Varför där man e skriven? Det suger. Sådeså!
Ah, ska kila ner till coop och se om jag kan poströsta därifrån går inte det vet jag inte riktigt hur det ska gå till...

Om 8 timmar kommer kent och då ska jag ha packat ner alla mina grejer.
Jag har dock bara två väskor och det kan bli lite tight med plats. Det gäller att prioritera!
Så ska jag flytta över alla grejer från datorn till lilla nya datorn också! Så jag slipper dra på den här!

AAAH, nu måste jag verkligen packa! Annars far jag till england med bara en handväska. haha och det vore ju inte roligt!

Gotta go!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0